Samenwerking Wilde Ganzen & Liberian Association

17 november 2021

Met gepaste trots kunnen wij mededelen dat de gerenomeerde stichting Wilde Ganzen een samenwerking aangaat in ons waterputtenproject in Lofa County te Liberië. Dat betekent dat wij de komende maanden druk aan de slag gaan de financiering voor dit mooie project rond te krijgen, en dat wij over een derde van het totaalbedrag ons minder druk hoeven te maken. Wilde Ganzen, een organisatie met jarenlange geschiedenis en ervaring ondersteunt ons met advies, trainingen. Daarnaast financiert Wilde Ganzen 1/3 van het totaalbedrag, nadat wij de rest van de financiering hebben gerealiseerd. Met die reden vragen wij nu al uw aandacht voor ons project in Lofa County, om deze waterputten daadwerkelijk te slaan hebben wij alle steun nodig en zijn donaties meer dan welkom. Daarover binnenkort meer, voor nu zijn wij blij, trots en dankbaar dat we na ruim anderhalf jaar van voorbereiding deze samenwerking aan kunnen gaan.

De huidige watervoorziening in Lofa County